Bra service i USA?
Kontaktade charter nyss för att kolla upp hur det funkar med uppsägning av mitt internetabonnemang. Ville veta vilken som var den sista räkningen jag skulle betala för att inte behöva betala för juli. De verkade inte fatta nånting (varför skulle man vilja säga upp sitt abonnemang överhuvudtaget?). Fick inget svar utan blev hänvisad till en annan avdelning, som i sin tur hänvisade tillbaka till den första avdelningen. Jag får prata med samma person, och ställer samma fråga (som hon tidigare sa att hon inte kunde svara på, och därför skickade mig vidare..) rörigt som tusan. Hur som helst, andra gången får jag det här svaret:
TTM Connie : like I stated to you before
TTM Connie : like I stated to you before
TTM Connie : your bill is for the 23rd to the 22
TTM Connie : that is how it runs
Emma Tornblom: So i can cancel it, and then pay for each of the days that are not covered on the last bill?
TTM Connie : yes.
Emma Tornblom: ok I didn't get that from your precious answer
TTM Connie : I was still researching
TTM Connie : I was still researching
Emma Tornblom: sorry didn't know that
TTM Connie : I had to find out from a billing person
TTM Connie : it ok.
TTM Connie : I was trying.
TTM Connie : LOL
TTM Connie : =)
Alltså, här kanske det inte ser så farligt ut, men när man upplevde pauserna emellan hennes svar var det sjuuuukt stöddigt!! Tur för henne att hon la till en smiley på slutet säger jag bara! Ursäkta mig att du måste göra ditt jobb liksom?!
Äh.
Alltså, här kanske det inte ser så farligt ut, men när man upplevde pauserna emellan hennes svar var det sjuuuukt stöddigt!! Tur för henne att hon la till en smiley på slutet säger jag bara! Ursäkta mig att du måste göra ditt jobb liksom?!
Äh.
Kommentarer
Trackback